Каталог товарів
Клієнту
Мова:
050-696-15-15
Наша адреса
На час дії воєнного стану магазин немає фізичної точки видачі замовлень, та шоуруму.
Телефони
Графік роботи
  • Режим роботи підтримки з ПН-НД з 9:00 до 20:00
E-mail
Ми в соцмережах
Перейти до контактів
0 0
Каталог
Головна
Закладки
0
Порівняти
0
Контакти

Повернення та обмін товару

Зверніть Увагу! Більшість товарів, які ви купуєте в нашому онлайн-магазині, належать до категорії "Засоби, предмети сангігієни", а також "Окремі непродовольчі товари: швейні та трикотажні вироби, парфумерно-косметичні вироби, пір'яно-пухові вироби, тканини, білизна, панчішно-шкарпеткові вироби", що не підлягають поверненню або обміну згідно зі ст. 9 Закону "Про захист прав споживачів".


Обмін товару з виробничим браком або дефектом

При отриманні товару обов'язково ознайомтеся з його цілісністю і працездатністю. Це не обов'язково робити прямо біля кур'єра або співробітника пошти. Сміливо забирайте посилку і перевіряйте її в комфортній атмосфері. Головне - проведіть перевірку в день отримання товару, а в разі виявлення дефекту повідомте про це нам протягом 24 годин з моменту його отримання.

Правила обміну товару з виробничим браком або дефектом

Якщо в ході перевірки, Ви виявили, що придбаний товар має виробничий брак або дефект, не варто переживати!
Ми замінимо бракований товар на новий, при цьому ми покриваємо витрати за пересилку в обидві сторони.

Потрібно повертати чистий товар, який не був у використанні, в його оригінальній фірмовій упаковці, в тій же комплектації, в якій Ви його отримали (зарядний кабель, інструкція, тощо).

Після отримання товару ми проводимо його діагностику задіюючи відеозйомку починаючи з розпакування посилки з потенційно дефектним товаром.

При підтвердженні виробничого браку

Ми відправляємо Вам на заміну новий товар. На практиці це займає декілька днів з моменту його отримання. Але формально, ми залишаємо за собою право провести заміну не пізніше 14-ти днів від дати отримання товару.

Витрати за послуги транспортної компанії по обміну товару в обидві сторони на себе бере покупець, але все залежить від конкретно взятого випадку.

Якщо виробничий брак не підтверджується

Ми повідомляємо про це Вам, а при необхідності відправляємо відео діагностики з доказами. У цьому випадку витрати за пересилку товару лягають на покупця. Товар буде відправлений Вам назад по вартості його доставки.

Як заявити про несправність виробу

Перш за все, рекомендуємо прочитати найпопулярніші причини чому секс іграшка не працює, в більшості випадків проблема криється саме в них. Якщо після виконання цих дій іграшка не запрацювала, заявіть нам про несправність.

Для цього просто зателефонуйте нам в робочий час за телефонами вказаними внизу сторінки.


Обмін товару належної якості

Предмети особистої гігієни належної якості не підлягають поверненню або обміну відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994р. Перелік товарів, які не підлягають поверненню або обміну:

  • корсетні товари;
  • натільна і постільна білизна;
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • пір’яні та пухові вироби;
  • рукавиці;
  • розчіски, гребінці, масажні щітки;
  • товари в аерозольній упаковці;
  • парфюмерно-косметичні вироби;
  • лікарські препарати і засоби;
  • предмети особистої гігієни і товари, що дотикаються до інтимних частин тіла та слизових.

Товари з гарантією

Правила заміни товару з тривалою гарантією

  1. При настанні гарантійного випадку необхідно заявити нам про факт несправності. Постарайтеся повідомити нам максимум наступної інформації:
    • Номер замовлення або ТТН за яким даний товар був відправлений;
    • ПІБ і мобільний номер телефону одержувача посилки;
    • Серійний номер товару (якщо такий присутній).

    Форма заяви на обмін товару по гарантії, а також наші контакти для консультації або усної подачі заяви, ви знайдете внизу цієї сторінки.

  2. Ми фіксуємо проблему і повідомляємо Вам дані для повернення неробочої іграшки до нас.
  3. Товар необхідно повертати чистим, в його оригінальній фірмовій упаковці, в такій самій комплектації, в якій Ви його отримали (зарядний кабель, інструкція, тощо).
  4. Витрати за пересилання товару на гарантійний обмін в обидві сторони оплачує покупець.

Після отримання товару ми проводимо його діагностику задіюючи відеозйомку починаючи з розпакування посилки з потенційно дефектним товаром. Це необхідна процедура для подальшої рекламації несправного товару виробникові.

Після відеофіксації несправності товару, ми відправляємо Вам новий товар на заміну, або схожий по характеристикам товар. На практиці це займає декілька днів від моменту отримання нами посилки. Але формально, ми залишаємо за собою право провести заміну не пізніше 14-ти днів від дати отримання товару.

Якщо виріб більше недоступний, або ж знятий з виробництва, ми запропонуємо Вам аналогічні варіанти з того ж цінового сегмента, з максимально схожими технічними характеристиками.

Причини по яким може бути відмовлено в заміні товару по гарантії

  1. Товари з механічними або навмисними ушкодженнями гарантії і поверненню не підлягають. Гарантія поширюється тільки на несправності, які виникли при правильній експлуатації виробу, передбаченої заводом виробником.
  2. В обміні товару може бути відмовлено якщо діагностика не підтвердила заявлену несправність. В цьому випадку ми надаємо відео з доказами перевірки.
  3. Товар повинен бути в своїй оригінальній фірмовій упаковці і комплектації. В іншому випадку в заміні товару по гарантії може бути відмовлено.

Зверніть увагу, що виріб котрий відправляється на діагностику і заміну має бути чистим.

Як подати заявку на обмін по гарантії

Заяви про гарантійні випадки приймаються 24/7 за допомогою в месенджері чи за телефоном. А якщо у Вас є питання, прохання чи бажання отримати консультацію, будь ласка, не соромтеся дзвонити нам в робочий час за контактними телефонами вказаними внизу сторінки.

Ми на вашому боці і завжди раді допомогти!